Google Sooner، جد بزرگ اسمارت فون های اندرویدی
 
درباره وبلاگ


هیچ کس تنهاییم را حس نکرد هیچ کس تنهاییم را لمس نکرد هیچ کس تنها بودنم را درک نکرد هیچ کس تنها بودنم را ندید چرا هیچ کس مرا باور ندارد؟ هیچ کس... چرا؟ خدایا چرا اینقدر تنهایم؟


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 923
بازدید کل : 375235
تعداد مطالب : 317
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

فال روزانه

javahermarket

بزرگترین وبلاگ علمی تفریحی
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 9:50 ::  نويسنده : مهران

 Google Sooner، جد بزرگ اسمارت فون های اندرویدی

فکر می کنید اندروید در روز های اول چگونه بوده است و نسخه های اولیه یا Prototype آن چه ظاهری داشته اند؟ اصلا این سیستم عامل به چه شیوه ای تست می شده است؟ نگاهی به عکس بالا، پاسخ بسیاری از سوالات این چنینی است. این تصویر متعلق به یکی از اولین گوشی هایی است که نسخه آزمایشی اندروید در شرکت گوگل بر روی آنها تست می شده است. این گوشی که توسط تیم اندروید Google Sooner نامیده شده بوده، به تازگی در دسترس Steven Troughton-Smith یکی از توسعه دهندگان و برنامه نویسان این سیستم عامل قرار گرفته است.


این موبایل توسط HTC تولید شده است و در حقیقت نام اصلی آن HTC EXCA 300 است. اسمارت فونی مجهز به پردازنده OMAP850 با ۶۴ مگابایت رم و صفحه غیرلمسی با کیفیت QVGA که یک دوربین ۱‪.‬۳ مگاپیکسلی آن را همراهی می کند. صفحه کلید آن از نوع QWERTY کامل بوده و دارای D‪-‬pad پنج جهته است. علاوه بر این چهار دکمه منو، برگشت، خانه و Favorites هم بر روی آن دیده می شوند. دارای اسلات کارت حافظه بوده و به پورت mini‪-‬USB قدیمی اچ تی سی مجهز است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب